Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Kierownik ds. Badań i Rozwoju Zabawek Importowanych

Firma: TREFL miejsce pracy: Gdynia

Kierownik ds. Badań i Rozwoju Zabawek Importowanych
  • miejsce pracy:

    Gdynia

  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
Twój zakres obowiązków
  • kierowanie zespołem Badań i Rozwoju Zabawek Importowanych
  • rozwijanie kategorii zabawek importowych oraz prowadzenie wybranych brandów
  • nadzór nad realizacją projektów zgodnie z przyjętymi standardami i harmonogramem
  • budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z dostawcami
  • prowadzenie negocjacji handlowych oraz ustalanie warunków współpracy
  • zapewnienie dostępności towarów zgodnie z ustalonymi prognozami
  • ustalanie polityki cenowej oraz sporządzanie okresowych analiz i raportów sprzedaży
  • monitorowanie rynku zabawek i trendów rynkowych oraz przedstawianie rekomendacji
  • stała współpraca z zespołami sprzedaży, marketingu, bezpieczeństwa produktu oraz jakości celem spełnienia wymagań dotyczących produktu
  • udział w targach branżowych oraz wyjazdach zagranicznych
Nasze wymagania
  • kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w obszarze rozwoju produktów oraz dystrybucji marek
  • znajomość procedur importowych oraz doświadczenie w kontaktach z dostawcami
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • komunikatywność, umiejętność współpracy oraz zdolności przywódcze
  • wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz handlowe
  • zorientowanie na osiąganie wyników, inicjatywa i elastyczność reagowania w szybko zmieniającym się otoczeniu
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia oraz pracy na liczbach
  • bardzo dobra, praktyczna znajomość programów Excel oraz Power Point
  • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów zagranicznych

Dodatkowe atuty:

  • znajomość branży zabawek i/lub akcesoriów dziecięcych
  • doświadczenie we współpracy z fabrykami z Chin
  • znajomość drugiego języka obcego
To oferujemy
  • pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek oraz dystrybutorem produktów światowych marek
  • realny wpływ na rozwój kategorii zabawek
  • udział w ciekawych projektach oraz możliwość rozwoju w strukturze firmy
  • wsparcie we wdrożeniu w obejmowane stanowisko
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów - naszych przyszłych pracowników.
Podstawowe informacje
  • miejsce pracy:

    Gdynia

  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
jakie będa Twoje zadania?
  • kierowanie zespołem Badań i Rozwoju Zabawek Importowanych
  • rozwijanie kategorii zabawek importowych oraz prowadzenie wybranych brandów
  • nadzór nad realizacją projektów zgodnie z przyjętymi standardami i harmonogramem
  • budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z dostawcami
  • prowadzenie negocjacji handlowych oraz ustalanie warunków współpracy
  • zapewnienie dostępności towarów zgodnie z ustalonymi prognozami
  • ustalanie polityki cenowej oraz sporządzanie okresowych analiz i raportów sprzedaży
  • monitorowanie rynku zabawek i trendów rynkowych oraz przedstawianie rekomendacji
  • stała współpraca z zespołami sprzedaży, marketingu, bezpieczeństwa produktu oraz jakości celem spełnienia wymagań dotyczących produktu
  • udział w targach branżowych oraz wyjazdach zagranicznych
To oferujemy:
  • kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w obszarze rozwoju produktów oraz dystrybucji marek
  • znajomość procedur importowych oraz doświadczenie w kontaktach z dostawcami
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • komunikatywność, umiejętność współpracy oraz zdolności przywódcze
  • wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz handlowe
  • zorientowanie na osiąganie wyników, inicjatywa i elastyczność reagowania w szybko zmieniającym się otoczeniu
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia oraz pracy na liczbach
  • bardzo dobra, praktyczna znajomość programów Excel oraz Power Point
  • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów zagranicznych

Dodatkowe atuty:

  • znajomość branży zabawek i/lub akcesoriów dziecięcych
  • doświadczenie we współpracy z fabrykami z Chin
  • znajomość drugiego języka obcego
Co oferujemy?
  • lider w branży zabawek
  • polski producent
  • prwatna opieka medyczna
  • karty reakreacyjno-sportowe
  • ubezpieczenia grupowe
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • darmowa kawa
  • kreatywne środowisko
  • spójności zadań z zainteresowaniami
  • niezbędne narzędzia
  • inicjatywy sportowe
Kim jesteśmy?
  • pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek oraz dystrybutorem produktów światowych marek
  • realny wpływ na rozwój kategorii zabawek
  • udział w ciekawych projektach oraz możliwość rozwoju w strukturze firmy
  • wsparcie we wdrożeniu w obejmowane stanowisko


Pozostałe oferty pracy w firmie TREFL
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 03-03-2022
Wyświetleń: 218