Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referent (wydział gospodarki nieruchomościami i geodezji)

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni miejsce pracy: Gdynia

Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Referent (wydział gospodarki nieruchomościami i geodezji)
Miejsce pracy: Gdynia
Numer: StPr/22/0834
OBOWIĄZKI:

a) Prace biurowe związane z archiwizowaniem materiałów zasobu geodezyjnego, katalogowaniem dokumentacji, polegające na przetwarzaniu materiałów zasobu geodezyjnego z postaci nieelektronicznej do postaci dokumentów elektronicznych czyli skanowaniem dokumentacji będącej wynikiem prac jednostek wykonawstwa geodezyjnego przyjętej do zasobu geodezyjnego oraz umieszczaniem ww. skanów w odpowiednich katalogach na sysku wewnętrznym. b) Prace biurowe związane z archiwizowaniem materiałów zasobu gospodarowania mieniem gminy, katalogowaniem dokumentacji, polegające na przetwarzaniu materiałów zasobu z postaci nieelektronicznej do postaci dokumentów elektronicznych czyli skanowaniem dokumentacji oraz umieszczaniem ww. skanów w odpowiednich katalogach na dysku wewnętrznym. c) Prace pomocnicze będące wsparciem pracowników w najprostszych czynnościach (opisywanie operatów technicznych) - archiwizacja dokumentacji geodezyjnej.

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: MS OFFICE
Uprawnienia: biegła obsługa komputera


Wymagania inne:

Znajomość podstawowych pojeć geodezyjnych i zakresie gospodarki nieruchomościami. Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów. Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.

Miejsce pracy:

Gdynia


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 489 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 09-05-2022
Wyświetleń: 169