Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. wsparcia klienta morskiego

Firma: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o. miejsce pracy: Gdynia

W CEVA wierzymy, że logistyka to biznes, który tworzą ludzie, dlatego budujemy środowisko zaufania i współpracy zespołowej - zachęcamy do inicjatyw i umożliwiamy naszym talentom rozwój ich kariery. Dzięki naszym 78 000 pracowników, którzy zlokalizowani są w ponad 160 krajach, oferujemy naszym Klientom dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji oraz zarządzania transportem. Jako firma rozwijamy się w szybkim tempie - czy odważysz się rozwijać razem z nami?
Specjalista ds. wsparcia klienta morskiego
Miejsce pracy: Gdynia

CO BĘDZIESZ ROBIĆ?

  • Działanie jako pierwszy punkt kontaktowy dla przydzielonych klientów
  • Proaktywne informowanie klienta o statusie przesyłki i bieżących kwestiach
  • Obsługa próśb klientów dotyczących różnych tematów (w razie potrzeby kontakt z dodatkowymi interesariuszami)
  • Wdrażanie nowych klientów, produktów, linii, usług w oparciu o produkt Ocean
  • Wspólnie z Business Development współtworzenie i aktualizowanie dokumentacji SOP wymaganej do zabezpieczenia skutecznych usług operacyjnych
  • Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień klientów w systemach CEVA
  • Przekazywanie leadów do zespołu Business Development (nowe ścieżki / możliwości biznesowe itp.)
  • Obsługa zapytań klientów, ofert i współpraca z zespołem Pricing i Business Development
  • Kontakt z innymi stacjami i przekazywanie wymaganych instrukcji
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg klientów, rozwiązywanie skarg klientów lub przydzielanie zadań innym funkcjom
  • Raportowanie do klienta zgodnie z jego wymaganiami

KOGO SZUKAMY?

  • Minimum 2 lata doświadczenia w transporcie morskim
  • Zdolność do koordynowania, planowania i monitorowania projektów morskich na szczeblu krajowym
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
  • Silne doświadczenie w projektowaniu i realizacji procesów
  • Proaktywność w zrozumieniu i spełnieniu potrzeb i oczekiwań klientów

CO OFERUJEMY?

  • Ciekawą, samodzielną pracę w globalnej organizacji z wieloma możliwościami rozwoju,
  • Przyjazną atmosferę pracy i konkurencyjny na rynku pakiet (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)

 



Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.

Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.


Pozostałe oferty pracy w firmie CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
Etat Sales Support Specialist w firmie: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o. miejsce pracy: Gdynia 18-05-2023

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 17-11-2022
Wyświetleń: 188