kandydatów
Asystent do spraw księgowości
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach miejsce pracy: Żukowo
1. Zajmowanie się dokumentacją, korespondencją oraz prowadzenie terminarza spotkań biznesowych i organizowanie wyjazdów służbowych; 2. Obsługa urządzeń biurowych (np. drukarka, skaner, faks); 3. Odbieranie połączeń telefonicznych; 4. Bezpośredni kontakt z klientami firmy i przyjmowanie gości; 5. Komunikacja ze wszystkimi działami firmy; 6. Obsługa sekretariatu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, a także zaopatrzenie biura; 7. Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; 8. Skanowanie dokumentów do programu; 9. Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami; 10. Archiwizowanie dowodów księgowych; 11. Przygotowywanie przesyłek dla klientów
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, brak
Wymagania inne:
[Minimalne kwalifikacje niezbędne do podjęcia stażu na danym stanowisku] : umiejętność obsługi komoutera [Predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne] : brak
Miejsce pracy:
Żukowo
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 489 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Wyświetleń: 165