Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Asystentka ds. zarządzania najmem

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie miejsce pracy: Wejherowo

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Asystentka ds. zarządzania najmem
Miejsce pracy: Wejherowo
Numer: StPr/22/0237
OBOWIĄZKI:

- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie - dbanie o pozytywne relacje z klientami firmy - sporządzanie prostych dokumentów oraz umów - wysyłanie korespondencji - cyfryzacja draftów umów - cyfryzacja pozostałych dokumentow firmy - kontakty telefoniczne oraz mailowe z klientami firmy - przygotowywanie treści marketingowych w firmie - negocjacje warunków umów - zwiększanie bazy klientów firmy - prezentacje nieruchomości będących w zasobach firmy - przekazywanie nieruchomości klientom - przygotowywanie prostych rozliczeń i kalkulacji

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Uprawnienia: biegła znajomość pakietu MS OFFICE


Wymagania inne:

czynne prawo jazdy kat. B - łatwość poruszania się po Trójmieście, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w grupie, kreatywność, samodzielność w podejmowaniu decyzji

Miejsce pracy:

Wejherowo


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 489 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 20-04-2022
Wyświetleń: 166