Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referent

Firma: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku miejsce pracy: Pruszcz Gdański

Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

Referent
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Ogłoszenie o naborze Nr 98702

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

    • praca w siedzibie Urzędu z klientem zewnętrznym
    • praca administracyjno-biurowa
    • praca przy komputerze

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

    • budynek nie posiada windy
    • toaleta przystosowana do korzystania przez osoby z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku

Zakres zadań

  • Zapewnia obsługę i wsparcie podatnika i płatnika w prawidłowym wykonywaniu obowiązków podatkowych, w tym udziela podstawowych informacji z zakresu prawa podatkowego
  • Przyjmuje, ewidencjonuje, dokonuje czynności sprawdzających i weryfikacyjnych składanych deklaracji podatkowych, wniosków, informacji i innych dokumentów, w tym w postaci elektronicznej
  • Wydaje zaświadczenia
  • Prowadzi sprawy związane z kasami rejestrującymi
  • Udziela pisemnych informacji podmiotom uprawnionym
  • Potwierdza profile zaufane elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego

  • Znajomość przepisów prawa podatkowego materialnego i proceduralnego
  • Łatwość komunikacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


Pozostałe oferty pracy w firmie Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 13-05-2022
Wyświetleń: 161