Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy specjalista

Firma: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie miejsce pracy: Tczew

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Tczew
Ogłoszenie o naborze Nr 99462

Warunki pracy

Warunki pracy na stanowisku pracy:


-          praca w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30, z możliwością wystąpienia konieczności pracy w godzinach nadliczbowych, w tym porze nocnej m.in. w przypadku wystąpienia działań ratowniczo – gaśniczych, podczas których pracownik obowiązany jest do zapewnienia zabezpieczania logistycznego na terenie akcji,


-          praca administracyjno–biurowa oraz praca w terenie związana z prowadzeniem współpracy z oferentami, kontrahentami w celu realizacji zadań dotyczących zakupów, zleceń wykonania usługi itp.,


-          realizowanie przypisanego zakresu czynności wymaga konieczności prowadzenia pojazdów służbowych,


-          z uwagi na wykonywanie zadań z zakresu zaopatrzenia, praca może wiązać się z koniecznością podnoszenia, przenoszenia rzeczy o wadze maksymalnej nie przekraczającej dozwolonych norm bhp,


-          praca wymaga pełnej gotowości i dyspozycyjności,


-          wykonywanie obowiązków służbowych wiąże się ze stosunkowo częstym działaniem pod presją czasu w warunkach napięcia nerwowego.

Zakres zadań

  • -prowadzenie spraw związanych z gospodarką umundurowania, odzieżą specjalną i ekwipunkiem osobistym, przygotowaniem zamówień dla dostawców towarów, usług i materiałów, a także odbiorem i opisywaniem faktur w celu zapewnienia kompleksowej obsługi mundurowej funkcjonariuszy,
  • -przygotowanie projektów decyzji oraz niezbędnych dokumentów w sprawie przyznawania, naliczania i wypłacania świadczeń pieniężnych dla strażaków i pracowników komendy, realizację spraw socjalno-bytowych strażaków, pracowników cywilnych i emerytów,
  • -administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej, a także planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie,
  • -zastępowanie osoby zajmującej stanowisko pracy ds. kwatermistrzowsko-technicznych w przypadku jej nieobecności,
  • -prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych pozostających w związku z zakresem działań komendy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjno-biurowym lub odbyty staż na stanowisku administracyjno – biurowym łącznie,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 25-05-2022
    Wyświetleń: 187